Avatar billede dellevela Nybegynder
23. august 2004 - 19:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

unisem grafikkort uden drivere

hej jeg er igang med at sætte en pc op til min onkel der kommer og henter den imorgen. så har ikke så lang tid at løbe med....

nå jeg har lige installeret win98 på maskinen, og så kom jeg itanke om at jeg har et grafikkort til at ligge som jeg ikke selv bruger..
det virker fint men det manglere drivere...
kortet er gult og er et AGP og det har tv out udgang. jeg tror at navnet på kortet er UNISEM US 3007CW.

er der nogle kvikke hoveder der kan finde de drivere jeg har brug for???
Avatar billede lille_put Nybegynder
23. august 2004 - 19:38 #1
1. Er der et serienummer et eller andet stæd kan det nogle stæder spores på den måde.

2. Ofte når man starte com'en står der hvilken grafikkort det er. Det er ofte det billede man ikke ser, så hvis du tænder skærmen lidt føre com'en kan du måske lige nå at få et glimt.

3. Ellers prøv at downloade Nvidia's driverpakker og køre den. Finder den ikke nogle der passer er det nok ikke Nvidia. Så er det udelukket. Kender ikke så meget til ATI, men det kan da være det sammen kan lade sig gøre der.
Avatar billede dellevela Nybegynder
23. august 2004 - 19:41 #2
tak det var et geforce! smid svar!
Avatar billede lille_put Nybegynder
23. august 2004 - 19:43 #3
behøver sgu ikke..!
Avatar billede dellevela Nybegynder
23. august 2004 - 19:52 #4
k mange tak!