Avatar billede annebirgitte Nybegynder
22. august 2004 - 20:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ekspert i EBCD??

Pyha. Et træls problem.
En veninde har glemt adgangskoden til sin pc, så jeg prøver på at få slettet koden. Jeg har downloadet EBCD og har fået lavet en boot cd, som jeg rent faktisk også kan få til at køre. Jeg når en hel masse punkter igennem, men ved det punkt, hvor jeg skal skrive et nyt password, vil tastaturet ikke skrive en * (som er det der bliver anbefalet, fordi der så ingen kode er). Så har jeg prøvet at skrive en ny kode i stedet for *, men når den så til sidst skal "write to hive files" og jeg trykker ja, får jeg fejlmeddelelser. "NTFS-fs error" og noget med "writing beyond initialized size is not supported yet".

Jeg har prøvet, om det virkede alligevel, men det gjorde det ikke. Den har ikke ændret kodeordet.
Er der nogen, der kender det her?

(Jeg er ikke ekspert. Det har taget mig mange timer at finde ud af at lave den her boot cd, så please skriv, så jeg kan forstå det :-)

(Det er en bærbar og har xp)
Avatar billede serverservice Praktikant
22. august 2004 - 20:21 #1
Avatar billede annebirgitte Nybegynder
23. august 2004 - 10:50 #2
Jeg formaterede lortet
Avatar billede serverservice Praktikant
23. august 2004 - 12:04 #3
ja tak for hjælpen