Avatar billede zahr Nybegynder
22. august 2004 - 18:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med det gamle spil constructor

Jeg har et problem med at køre det gamle spil constructor i win xp......jeg fik at vide at man godt kunne med programmet dosbox men jeg kan ik få det til at virke..............er der nogen der ved hvordan man får spillet til at køre med dosbox??? eller for den sags skyld med et andet program...??? HJÆLP MIG!!!
På Forhånd Mange TAK...!!!
Avatar billede dp Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:18 #1
Nu har jeg efterhånden set rigtig mange spørgsmål til spil i Programmer:3D kategorien?
Måske er jeg bare dum, men hvad får jer til at synes at spil hører under Programmer:3D - OK der er tale om 3D spil... men det har altid været en kategori til 3D programmer (3dsmax, Maya osv.).
Måske der er behov for at lave en ny kategori der omhandler spil?!
Avatar billede gerard86 Nybegynder
28. december 2013 - 02:01 #2
bare køb en gammel ekstra comp og kør det på de koster ingenting :D