Avatar billede wraithbone Nybegynder
22. august 2004 - 04:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbidden i OWA når man sender mail?

Goddag

Jeg har et problem med web access til min exchange 2003. Problemmet opstår når man prøver at sende en mail eller svare en mail. når man trykker på SEND kommer der en dialog box op hvor der KUN står Forbidden og man kan trykke ok ... nogen der har nogen ide om hvad der sker her?

jeg har søgt om det på nettet med bliver flooded med andre fejl hvor der også indgår "forbidden" så derfor lader jeg ikke til at kunne finde en løsning.

Håber på hjælp.

På forhånd tak

/Jax
Avatar billede rolf Nybegynder
22. august 2004 - 08:59 #1
Har lige søgt lidt på google, og fandt følgende artikler.
http://groups.google.dk/groups?q=Forbidden%20Send%20OWA&hl=da&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=wg

en af løsningerne er
This turned out to be an IIS permissions issue.  Make sure that the web has
Write permissions enabled -- if users can't save a new message to the queue,
they can't send it!
Avatar billede strych9 Praktikant
22. august 2004 - 09:36 #2
Er der blevet pillet ved IWAM_whatever brugerens rettigheder?
Avatar billede wraithbone Nybegynder
22. august 2004 - 16:05 #3
Takker mange gange. :D det virker nu