Avatar billede zalman Nybegynder
20. august 2004 - 11:54 Der er 4 kommentarer

vindue åbner ved opstart af xp

Hej

Når jeg starter/genstarter winsows popper der er vindue (stifinder-billede) op med adressen: C:\Programmer\ATI
I denne mappe ligger der et bibliotek op med navner SUPPORT.
JEg ved at mappen indeholder nogle filer til mit grafikkort, men hvorfor popper dette vindue op og hvordan stopper jeg der??

Håber på hurtig hjælp. På forhånd tak

Vh Anders
Avatar billede serverservice Praktikant
20. august 2004 - 12:06 #1
ligger der noget i start programmer startup - som har med det at gøre.
Ellers skal du se i msconfig fra kør og disbale det fra opstart
Avatar billede zalman Nybegynder
20. august 2004 - 12:25 #2
Der ligger ikke noget i Start - Programmer - Start.
Jeg kan ikke se C:\Programmer\ATI i msconfig.
Under hvilket faneblad skulle den i givet fald ligge og kan den hedde noget andet?
Avatar billede serverservice Praktikant
20. august 2004 - 12:27 #3
Prøv at fjerne den i opstart fra msconfig og se om det ikke løser sig. jeg har ikke selv ati driver så kan ikke sige 100% hvor det stammer fra...
Avatar billede cp1 Nybegynder
20. august 2004 - 17:05 #4
"The complete list of startup locations in Windows" kig her måske ka det hjælpe dig til at finde den http://aroundcny.com/technofile/texts/tec022402.html

dette freeware program "Autostart Viewer" viser meget mere end msconfig
http://www.diamondcs.com.au/index.php?page=asviewer