Avatar billede andersm Nybegynder
19. august 2004 - 15:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Computerhaj købes 8-10 timer d. 23/8 el. 24/8

Jeg har brug for en computerhaj, med forstand på udskfitning af harddiske, drev mm. plus opsætning af et wifi netværk. Det er WIN XP det hele.

Da jeg har et par computere der skal sættes op, plus modificeres har jeg brug for en computerhaj der vil komme ud til mig og bruge en dag på at hjælpe med det.

Jeg forventer at du er vandt til at rode med den slags og at du er hurtig og dygtig til det du laver.

Betaling finder sted som et honorar der skal opgives til T&S fast pris 150 kr. i timen + transport (Århus eller omegn)

Smid en mail på anders@worldtravel.dk eller et svar her for mere info, eller hvis du er frisk på denne opgave.
Avatar billede mnt Nybegynder
19. august 2004 - 17:09 #1
Du kan tage din pc med til Aalborgområdet, så kan vi finde ud af noget.
Avatar billede andersm Nybegynder
20. august 2004 - 00:06 #2
desværre ligger det lige langt nok væk, jeg vil sådan set gerne have en til at komme herud til mig. Men hvis du er en haj, betaler jeg da gerne en togbillet frem og tilbage til Aalborg oven i en timeløn for det antal timer du arbejder her hos mig.!
Avatar billede g1um Nybegynder
20. august 2004 - 09:39 #3
jeg kan sagtens hjælpe dig med det hele, men jeg bor i Odense. Har god erfaring(samt referencer) med opsætning af windows maskiner og wifi. Har samlet mindst 15 maskiner fra bunden af.
Avatar billede andersm Nybegynder
20. august 2004 - 19:44 #4
Igen vil jeg gerne dække dine rejseomkostninger til Århus og tilbage, men kun løn for det antal timer ca. 10 som du bidrager med hos mig...
Avatar billede webcreator Nybegynder
21. august 2004 - 16:19 #5
Jeg kender g1um. Han er lidt af en nørd - specielt mht. Linux, men han skulle nok kunne klare de opgaver du beskriver :)
Avatar billede g1um Nybegynder
21. august 2004 - 16:21 #6
tak webcreator.
min email: glum@pisem.net
icq: 146523985
Avatar billede webcreator Nybegynder
21. august 2004 - 18:12 #7
Så lidt da :)
Avatar billede andersm Nybegynder
22. august 2004 - 14:37 #8
mail sendt g1um til :)
Avatar billede andersm Nybegynder
22. august 2004 - 22:42 #9
spørgsmålet lukkes da G1um har taget opgaven.

Med venlig hilsen
andersm