Avatar billede scotch Nybegynder
18. august 2004 - 15:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Spørgsmål til køb a nye ram.

Hva menes der med dette:

Egenskaber:  Ikke bufferet, 8K-opdatering

Det er disse ram der er tale om:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=81873
Avatar billede c-holst Novice
18. august 2004 - 21:02 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=81873&Guide=true&Showguide=1586
her er en god guide til ramklodse

har du brug for mere specifik vejledning, så må du fortælle hvad blokken skal bruges til, og evt hvilke klodser du har i forvejen, og hvilket bundkort du har.
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. august 2004 - 21:09 #2
A buffer is a driver. Some system boards include drivers for the memory control signals, while others rely on the memory module to drive its own memory control signals. A buffered module has drivers on it; a non-buffered module does not. A system that requires buffered modules will not function with a non-buffered module and vise versa.
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. august 2004 - 21:10 #3
A count of the number of rows (in thousands) refreshed at a time in a refresh cycle. Common refresh rates are 1K, 2K, 4K, and 8K.
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. august 2004 - 21:35 #4
Men hvad skal du bruge det til ? ? ?
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2004 - 14:24 #5
kunne du bruge det til noget
Avatar billede scotch Nybegynder
09. september 2004 - 22:24 #6
Det er fint..