Avatar billede turbochip Nybegynder
17. august 2004 - 15:06 Der er 11 kommentarer og
6 løsninger

Freelance- Opbyg vores hjemmeside

HEj Allesammen

Vi vil godt have lavet vores hjemmeside om, den nuværende er www.turbochip.dk og så under turbochip. Når den nye sider kommer, så vil man blive guidet direkte ind på Turbochips egen hjemmeside.

Siden skal virke mere prof. der skal være fart over feltet. Da vores virksomhed beskæftiger sig med tuning af biler og lastbiler, burde det fremstå af sidens design, altså måske noget med biler/lastbiler, eller raceflags. Eventuelt en gearknop til navigation? elelr noget i den stil.

Forhandler siden skal være mere overskuelige og se bedre ud. Der skal være mulighed for at kunne gå ind for hvert enkelt land på forhandlerne siderne. Siden må gerne indeholde flash, men det skal være sådan at vi selv kan redigere i den.

Siden skal indeholde de samme ting som nu, billederne må selvfølgelig gerne formindske/forstørres.

Siden skal kun laves i Dansk, så oversætter jeg dem selv til henholdvis tysk og engelsk.

Kom med et pris bud og nogle reference - så ser vi nærmere...

Tak
Avatar billede websam Nybegynder
17. august 2004 - 15:16 #1
I kan sende en mail til martin(a)newage.dk så skal jeg sende jeg et tilbud på en løsning, samt et par referencer på tidligere projekter.

Mvh. Martin Overgaard
Avatar billede moskjaer Nybegynder
17. august 2004 - 15:38 #2
I er også velkomne til at maile til kma(a)moskjaer.dk, for et uforpligtende tilbud. Hvad angår referencer er I velkomne til at kigge på www.moskjaer.dk
Avatar billede dccrew Nybegynder
17. august 2004 - 15:47 #3
DC Crew, der står bag http://designercars.dk kan lave det for jer for et sted i omegnen af 15.000,-

rune@designercars.dk
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2004 - 15:49 #4
Messenger/mail: kim@soze.dk - ICQ 32036024

Skriv gerne da det er lettere den vej :)
Avatar billede gecko Nybegynder
17. august 2004 - 16:13 #5
Jeg kan også hjælpe: www.etrix.dk
Avatar billede mads111 Nybegynder
17. august 2004 - 16:33 #6
Jeg kan gøre det billigt, grundet jeg er igang med min uddannelse.
Mail mig på mads@timmer.dk, ring til 61682093 og se referencer på www.timmer.dk
Avatar billede retep Nybegynder
17. august 2004 - 18:24 #7
Send en mail til info@atorbital.com så vil jeg oprette en demo-shop til jer og sende jer en vejledning til vores shop-administrationen, samt et uforpligtende tilbud på de ting der ikke allerede er med i shoppen.

I kan læse mere om shoppen her:
http://www.atorbital.com/page24.php

Og se et udvalg af vores referencer her:
http://www.atorbital.com/ref.php

Venlig hilsen
Peter :)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. august 2004 - 21:08 #8
du kan smide en mail på rasmusvj@hotmail.com

ref:
www.ambulatoriet-broen.dk
www.ultraz.dk
www.fritidsjob.com
www.onway.dk
mfl.

er under uddannelse og har meget kendskab til design/samt haft mange kurser angående websites og deres opbygning. Det lyder som et spændene projekt med at omdesigne deres side og jeg kan give dig et tilbud på omkring de 6.000 kr.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. august 2004 - 21:25 #9
du er velkommen til at sende en mail på martin@pezzo.dk og se vores refferencer på www.pezzo.net
Avatar billede locturian Nybegynder
18. august 2004 - 08:35 #10
Hej Turbochip,

Du har allerede ovenstående modtaget en hel del interessante tilbud. Jeg vil lige som de andre gerne høre fra dig, og høre nærmere om hvad du har i tankerne. Uden at love for meget kan jeg, måske modsat nogen af de andre, lave en side præcis som du ønsker. Jeg har stor efaring med at lave websites til en stor pallet af kunder, lige fra en gardinbus til et datingsite. Jeg ved hvor vigtig en flot, og præsentabel, men også funktionel side er for kunden. Fremgangsmåden til at nå det mål, er forståelse og en god sparring.

Hvis du skulle være interessere i at høre nærmere om hvad jeg kan tilbyde dig, skal du være mere en velkommen til at sende mig en email på : loc@locturian.dk

Fortsat god morgen/dag til Jer alle sammen :)
Avatar billede cautoo Nybegynder
18. august 2004 - 17:12 #11
Mangler du stadig lidt?

Jeg har stor erfaring med:
- Systemer der er bygget med admindel, altså CMS styring af sider (dvs. hjemmesideegeren kan opdatere sideindholdet, uden teknisk erfaring).
- PHP med MySQL databaser.
- Systemer med brugerlogin
og mere...
(bl.a. er jeg ved at arbejde med sider, som skal have dankort, altså noget med sikkerhed).

Jeg har en del års erfaring med PHP, og det sidste år har jeg arbejdet professinelt med det.

Hvis du vil høre mere, eller se nogle referencer, kan du kontakte mig på dhellner(snabel(a))jubiimail.dk, eller hvis du har msn: dennis.ssh@computer.dk

NB: Jeg er momsregistreret (virksomhed), og betaling kan derfor foregå meget enkelt, med en regning (hvis du ellers selv er virksomhed).
Avatar billede saucer Nybegynder
18. august 2004 - 18:08 #12
Hej

Du kan kontakte os på info [at] duo-interactive.dk og give os lidt flere informationer om hvornår siden skal være klar, og sådan nogte.

Du kan besøg vores hjemmeside og se hvad vi kan..

www.duo-interactive.dk

Og så skal der lige siges at vi I går bliv færdige med et projekt som ikke er kommet på vores hjemmeside. Projektet kan ses her. http://www.alanyashome.dk
Avatar billede xcept Nybegynder
19. august 2004 - 14:37 #13
se her er mine referancer www.sgs-concept.dk .. der er mange flash sites på vej !
Avatar billede turbochip Nybegynder
19. august 2004 - 14:51 #14
Det er jo kun flitte sider blandt jeres referencer- men ønsker nu et konkret tilbud - i kan kigge på siden og se hvad den skal indeholde og læse min tekst foroven. Send mig en mail på tuning@tuning.dk og gi en pris...
Avatar billede 123design Nybegynder
23. august 2004 - 18:33 #15
daniel@123design.dk
Avatar billede saucer Nybegynder
23. august 2004 - 18:55 #16
Er der noget nyt i sagen :D ?
Avatar billede turbochip Nybegynder
25. august 2004 - 17:19 #17
Vi har besluttet at ansætte en man som kun skal beskæftige sig med vores IT og hjemmeside - Så det bliver ikk aktuelt. Men har accepteret alle jeres "svar"