Avatar billede xpylarius Nybegynder
17. august 2004 - 08:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Info om batterier

Jeg er i gang med et fysik-projekt med nogle venner, hvor vi er nødt til at forklare hvordan et batteri virker.
Desværre er det svært at finde informationer, da jeg aldrig har haft brug for at vide noget om batterier, derfor spørger jeg jer eksperter om hjælp.

På forhånd tak.

P.S Point fordeles til svar med de bedste links.
Avatar billede scb Praktikant
17. august 2004 - 08:29 #1
Avatar billede tubber Juniormester
17. august 2004 - 09:03 #2
Godt link scb :) det gemmer jeg lige :)
Avatar billede tubber Juniormester
17. august 2004 - 09:05 #3
http://electronics.howstuffworks.com/battery.htm godt nok på engelsk men ting på denne side plejer at være godt beskrevet :)
Avatar billede sorenbs Nybegynder
26. august 2004 - 23:23 #4
hmm scb > det gennemgik vi i syvende klasse, i folkeskolen for to år siden, det er sjovt som tingene ændre sig :)