Avatar billede europe Nybegynder
16. august 2004 - 23:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Sun Certified Web Component Developer

Hej

Jeg ville lige høre om der er nogen anbefalinger til god literatur hvis man gerne vil have SCWCD fra SUN. Det er til en gut som nu i to år har programmet i J2EE miljøet - dvs. med servlet, jsp, struts og Beans. Det skal sådan set være en bog der forbereder en godt til selve eksamenen.

Mvh
Europe
Avatar billede arne_v Ekspert
16. august 2004 - 23:19 #1
search på Amazon fandt:

SCWCD Exam Study Kit / Hanumant Deshmukh, Jignesh Malavia, Jacquelyn Carter

Professional SCWCD Certification /  Daniel Jepp, Sam Dalton

men jeg kender dem ikke (jeg er total ucertificeret)
Avatar billede simonvalter Praktikant
17. august 2004 - 05:54 #2
Tror det bedste sted på nettet og henvende sig angående certificering er javaranch forums.
http://saloon.javaranch.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?category=7
De kan komme med mange gode råd og svar.

javaranch har også massere af andre links til mock examns og noter og forslag til læsning.
http://www.javaranch.com/scwcdlinks.jsp

Skal man iøvrigt ikke have en scjp først?
Avatar billede europe Nybegynder
17. august 2004 - 08:01 #3
Jo man skal først igennem SCJP for at kunne arbejde sig videre gennem certificerings systemet...
Avatar billede europe Nybegynder
17. august 2004 - 09:48 #4
Hvis I nu lige smide et svar begge to - så kan dette spørgsmål blive lukket.
Da arne V har bøgerne - takker.
Og simonvalter har linket - det er helt kanon.
Så er jeg klart til at gå i krig med certificeringen...

Mvh Europe
Avatar billede arne_v Ekspert
17. august 2004 - 10:05 #5
ok
Avatar billede simonvalter Praktikant
17. august 2004 - 11:54 #6
her