Avatar billede sh-design Nybegynder
16. august 2004 - 07:46 Der er 22 kommentarer

Vurdering af hjemmeside.

Hvordan er denne hjemmeside????

www.sh-design.dk/EG

Skriv ris og ros om den....

Gerne hvad der skal laves om og lign...
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2004 - 07:58 #1
Den er kedelig. Bare en kasse med et logo og en kasse uden indhold.

Jeg synes at den side du viste tidligere (deres gamle side) var væsentlig mere levende.
Avatar billede levich Nybegynder
16. august 2004 - 08:46 #2
Indholdet kommer jo nok senere :-)

Jeg kan utrolig godt lide designet: simpelt, overskueligt, behagelige farver og letlæselige skrift. Har faktisk tilladt mig, at bruge siden til inspiration til min egen hjemmeside.
Avatar billede Kengun Praktikant
16. august 2004 - 09:25 #3
jeg synes den er riktig flot. som dem andre skriver så mangler det indhold, men det kommer jo. jeg synes der er lidt for meget hvidt opp i højre hjørne. måske du kan sætte ind noget nice grafik der? forsøg at ik gøre den så "monoton" (sort/hvid/grå). som du ved, farve skaber stæmning. synes også en "mouseover" på menupunkterne vil blive nice, men måske du allerede har det i tankerne?
Avatar billede saucer Nybegynder
16. august 2004 - 09:59 #4
Hej

Jeg synes at der er alt for meget lys på siden. Måske skulle du pille lidt med kontrast farver så der kommer mere liv i siden.

Det er også en dårlig idé at place nogle af menu punkter i bunden efter at man ikke vil få øje på dem. Jeg tænker på links til : Aktuelle events - Referencer - Billedgalleri

Og som kengun siger så skal du nok også lige se på lidt mouseover.
Avatar billede sh-design Nybegynder
16. august 2004 - 10:48 #5
Ham som jeg skulle lave hjemmesiden for kunne ikke li den tidligere hjemmeside, han ville hellere have en simpel hjemmeside...
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. august 2004 - 13:59 #6
Jeg forstår ikke at han vil ha' lavet den om - den gamle er da super fed.
Lige borset fra et den tekst som er i billeder skal laves til rigtig tekst.
Avatar billede sh-design Nybegynder
16. august 2004 - 14:27 #7
Hvad synes i om den????
Hvad skal laves om???
Avatar billede sh-design Nybegynder
16. august 2004 - 14:28 #8
Hvordan laver man mouse over???
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. august 2004 - 14:48 #9
på hvad? linksne?
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. august 2004 - 14:51 #10
indsæt i HEAD:

<style type="text/css">
a {
  color:#333;
}
a:hover {
  color:#FF7F00;
}
</style>

sådan
Avatar billede sh-design Nybegynder
16. august 2004 - 14:53 #11
Nååååååååååååååååååååh Du mener at skrifter skifter farve.......
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. august 2004 - 14:53 #12
Og hvorfor har du så meget inline css?! Det er jo sindsygt - det får filen til at fylde over dobbelt så meget.
Lav et seperat stylesheet
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. august 2004 - 14:54 #13
Jeg mener?! Du spurgte hvordan man lavede mouseover - og jeg gav et eksempel
Avatar billede sh-design Nybegynder
16. august 2004 - 14:56 #14
Jep Jep.... Nu har jeg lavet det, og har lagt det ud...
Avatar billede visualsoft Nybegynder
16. august 2004 - 15:22 #15
Endelig ikke skift tilbage til det gamle! Det nye er KLART langt flottere
Avatar billede sh-design Nybegynder
16. august 2004 - 17:00 #16
NU har jeg opdateret lidt, og jeg har snakket med firmaet, de synes den ser cool ud..

Kig ind på http://www.sh-design.dk/EG/

Men vil gerne modtage mere ris og ros og hvad jeg eller kan gøre ved siden
Avatar billede visualsoft Nybegynder
17. august 2004 - 15:14 #17
Min mening:
Gør backdrop'et mindre synligt. (altså de diagonale streger).

Ellers synes jeg designet er smukt nu.
Men pas på når du tilføjer tekst.. Det kan nemt gå hen og ødelægge stilen.

Men det der har du jo bare styr på, så men ikke du finder ud af det ;)?
Avatar billede albjerre Nybegynder
19. august 2004 - 22:51 #18
Der skal altså være flere farver på den side, hvis du vil signalere, at I laver fede events! En bankhjemmeside er ikke engang så kedelig som denne her. ;)
Avatar billede visualsoft Nybegynder
20. august 2004 - 14:11 #19
Det er da grimt hvis man bare overpropper den med tusind farver! Hans side er meget stilren. Det er i hvert fald min mening.
Avatar billede albjerre Nybegynder
20. august 2004 - 14:32 #20
Nej, jeg udtrykte mig nok lidt forkert. Jeg skulle nok have sagt mere farve i stedet for flere farver.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 08:38 #21
Jeg er måske lidt sen på den, men jeg synes siden er rigtig god, ja det er jo svært at helgeds vurderer, da der ikke er noget indhold.

Men selve designet er enkelt og nemt at overskue, den loader hurtigt og har gode farver, de passer sammen og gør den let.

Dog ville jeg personligt lave menuen som billeder med en onmouse over effekt, så når musen tages over bliver den orange ligesom e´et i topbaren.

Måske ville jeg lave lidt mere plads til selve teksten der skal være på siden, da hvis du kommer til at have noget over 10 linier eller lign vil det blive lidt presset. Der kommer jo en scrollbar inde i feltet, men synes stadig at der er for lidt plads i forvejen.

Ellers godt gået, glæder mig til at se den med mere indhold.

mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2005 - 13:08 #22
Lukker du ikke lige det her spørgsmål?