Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
14. august 2004 - 14:23 Der er 5 kommentarer

min computer har fundet nyt hardware men aner ikke hvad det er

hver gang jeg starter min computer op, siger den at den har fundet nyt hardware, og at det er et PCI device, men jeg aner ikke hvad det er og hvad det er for en driver den mangler, og så bliver det jo svært. Alting virker tilsydende ladende som det skal så jeg kan ikke helt finde ud af hvad det er den prøver at installere, hvordan finder jeg ud af det.
Avatar billede peet-49 Novice
14. august 2004 - 15:06 #1
Det kan være et modem.
Avatar billede tumben Novice
14. august 2004 - 16:08 #2
er det en ny computer ?????...hvad...er der og se i kontrolpanel...system...hardware device manager....
HAR du installeret alt dt der fulgte med pcén....cdrommer med system drivere osv...
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
14. august 2004 - 18:32 #3
det er ikke en ny computer, det er en ca. 1 år gammel labtop fra zepto. Som jeg skriver så kan jeg ikke lige få øje på om der mangler at blive installeret noget, jeg har dog en bærbar hardisk sat til, men den er installeret, og jeg kobler den sommetider fra og til bare med kablet.

Jeg vil mene jeg har installeret alt det der fulgte med pcén men jeg kan ikke være sikker jo. hvordan finder jeg ud af om jeg har.
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
14. august 2004 - 18:38 #4
problemet er løst tak for hjælpen
Avatar billede tumben Novice
14. august 2004 - 20:06 #5
hvad var det ???????