Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
13. august 2004 - 22:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan gør jeg winamp til default

medieplayer, så det feks. er winamp der automatisk starter op når jeg smider en cd i, pt. er det musicmatch der starter og det er sgu da belastende.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2004 - 22:48 #1
Prøv følgende:

Winamp -> options -> preferences -> Vælg "file types" i venstre side -> Klik på knappen "all" og derefter "close"
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
13. august 2004 - 23:21 #2
det virker tak for det, hvordan skal jeg give dig point
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2004 - 23:23 #3
Jeg lægger et svar som du kan acceptere
Avatar billede c-holst Novice
14. august 2004 - 10:44 #4
http://hcma.dk/skift_filassociationer.htm

som oftest tilfalder filassociationer det sidst installerede program, og du kan som regel administrere det mens du installerer et givent program.

på denne måde, kan du dele associationer til mediefiltyper ud på de programmer du vil have