Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
13. august 2004 - 22:35 Der er 4 kommentarer

hvordan afinstallerer jeg programmer

der ikke figurerer inde i fjern/tilføj software, og hvor der ikke er en Uninstall i programmenuen.

Jeg har feks. et program der hedder globaltimezone, der prøver at starte op hver gang jeg starter min computer og jeg aner ikke hvor jeg har det fra.

kan I hjælpe mig.
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
13. august 2004 - 22:39 #1
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
13. august 2004 - 22:40 #2
Lyder som om du kunne trænge til at køre en gang adaware også

http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

og XCleaner fra spywarefri.dk

http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
14. august 2004 - 13:35 #3
jeg har prøvet at at installere uninstaller programmet, men jeg kan stadig ikke hverken dragge eller se programmet jeg vil afinstallere
Avatar billede durany Nybegynder
14. august 2004 - 23:36 #4
Du skal ind i START.. og så KØR.. og skriv "MSCONFIG" klik ok og der kommer en popup hvor du kan klik på fanebladet STARTUP.. derinde kan du fjerne hak i de programmer du IKKE vil have som skal starte op hver gang du starter windows.. klik så ok og genstart.. så den hjemme ;)

ellers så skriv hvis der er noget..