Avatar billede olfert27 Nybegynder
13. august 2004 - 12:45 Der er 5 kommentarer

Pakket fil ved navn".ace"

Hvordan pakker jeg en fil ud som er pakket under - Filnavn.ACE

Mvh Mikkel
Avatar billede ostereje Nybegynder
13. august 2004 - 12:47 #1
Avatar billede olfert27 Nybegynder
13. august 2004 - 12:48 #2
Email Tjek efter ændring
Avatar billede ostereje Nybegynder
13. august 2004 - 12:49 #3
www.rarlabs.com klart at anbefale, pakker alle typer samt pakker bedst
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
13. august 2004 - 13:39 #4
http://www.rarsoft.com/rar/wrar34b4dk.exe link til et program der kan udpakke bla. *.ACE filer! Programmet er DANSK og kan bruges i 30 dage.

Du installere programmet, selve installationen er dansk, hvilket er en let opgave :-)

Efter programmet er installeret, højre klikker du bare på din *.ACE fil, og vælger "UDPAK til ..." "det bestemmer du selv hvor" (Default er samme sted som file ligger)
Avatar billede ostereje Nybegynder
14. august 2004 - 00:00 #5
rarlabs.com aka rarsoft.com :D