Avatar billede johnbr Seniormester
13. august 2004 - 11:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driver til lexmark X83 printer

jeg har en bærbar hvor jeg vil have min Lexmark X83 koblet direkte på og har også brugt lexmark disketten til at installere driveren, og jeg har været inde på lexmarks hjemmeside for at hente en opdatering, men alligevel vil de ikke kommunikere sammen.jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere, men det virker ikke. hvad skal jeg gøre
Avatar billede johnbr Seniormester
13. august 2004 - 11:28 #1
ps. der er windows XP på pc'eren
Avatar billede peet-49 Novice
13. august 2004 - 11:30 #2
Avatar billede peet-49 Novice
13. august 2004 - 11:31 #3
Du skal indstallere softwaren inden, du slutter printer til.
Avatar billede kenp Novice
13. august 2004 - 15:52 #5
ftp://ftp.lexmark-europe.com/pub/support/drivers/lexmark_x83/windows_xp/lexmark_printing_solution/3.0.25.1/danish/cjxp83ld.exe

After downloading the driver file, do the following before you install the driver: 1) Uninstall your current X83 driver. 2) Lexmark recommends you download and run the X83 clean utility to remove any remaining driver files. 3) Double click on new driver file to extract the driver and begin installation. Then, follow the on-screen instructions. DO NOT connect your USB cable until you are prompted by the X83 driver install program.
Avatar billede kenp Novice
13. august 2004 - 15:57 #6
Avatar billede johnbr Seniormester
28. maj 2005 - 22:31 #7
lukket