Avatar billede --hcf--baz_zerg Nybegynder
11. august 2004 - 17:54 Der er 1 kommentar

Hjælp søges hurtigt

Windows (win 2k pro dk) spadser lidt lige nu, så er der nogen der kan forklare hvad den laver?

Ændrede drevbogstaverne på mine HD's med Partition Magic 8.0, hvorefter den ville genstarte for at gøre det, hvilket den fik lov til. Ved samme lejlighed spurgte den om den skulle køre disk mapper grundet ændringen af drev bogstaverne, hvilket jeg også sagde ja til. Efter at have ændret drevbogstaverne ville den ganstarte igen.

Når jeg så skal ind i windows står den bare og skifter mellem at vise "den typiske windows loader" på en blå baggrund hvor den skriver "indlæser dine personlige indstillinger", og på en sort baggrund hvor den skriver "gemmer indstillinger".

Nogen der har oplevet noget lignende og kan fortælle mig hvad *** den står og laver. Har en ide om at det kan være den disk mapper der står og kører, men hvor lang tid kan den bruge på det braller?

Håber der er nogen der er i stand til at hjælpe mig.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
20. september 2004 - 02:04 #1
Kan Kun sige det kan være temlig farligt at gøre hvis man ikke har 110% styr på det..

Men du kan Bruge PQM panik disk til at stare pqm op så kan du gendane dine ting som de var før.