Avatar billede 3string Nybegynder
10. august 2004 - 11:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uden flash i browser

Er det muligt at vise et billede i stedet for flash-objectet i browsere hvor flash IKKE er installeret?
Avatar billede _k Nybegynder
10. august 2004 - 11:20 #1
Brug samme link som i spørgsmålet lige nedenunder det her.

http://www.moock.org/webdesign/flash/detection/moockfpi/ (ok, havde det lige i ctrl-v ;o)

Det er et javascriptbaseret Flash-detect script, som redirecter afhængigt af hvilken version, om nogen, brugeren har.

...selv ville jeg nok opfordre brugeren til at installere Flash-plugin'et fremfor at stikke ham en kedelig gif.....
Avatar billede 3string Nybegynder
10. august 2004 - 15:10 #2
Hvis jeg bestemte, så skulle brugeren også bare have installeret plugin'et ... samt bruge samme browser som mig ... og samme OS ... og nu skal jeg vist til at få diktatoren under kontrol.

Tak for svaret, det skulle være nok til at jeg kan strikke noget sammen til alles tilfredstilles ;)
Avatar billede _k Nybegynder
10. august 2004 - 15:40 #3
Mange tak for point.

(og diktatur er helt i orden, når bare diktatoren har ret :o)