Avatar billede kiki Juniormester
09. august 2004 - 23:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FrontPage 2003 sletter alt på siden når jeg importer.

Jeg har et STORT problem. Jeg har nogle websider som jeg meget gerne skulle have importeret i FrontPage 2003. Jeg har gjort det før, uden nogle problemer. Men når jeg nu importere siderne, så er der nogle af siderne vor der bliver slette det som stod på siden????? Hvis jeg åbner siden (i Explorer) inden den bliver importeret, så fylder den 12 kb og ser ud som den skal. Men ligeså snart den er importeret i FrontPage, så fylder den kun 2 kb og alle link og alt tekst er forsvunden?????
De fleste sider bliver importeret korrekt.

Jeg ville blive MEGET glad hvis nogle kan hjælpe mig med dette problem.
Avatar billede dejligbjerg Nybegynder
10. august 2004 - 08:36 #1
Den letteste og mest sikre måde at importerer i 2003 er sådan:
1. Opret eller åbn et lokal websted på din pc
2. Vælg fanebladet Fjernwebsted
3. Klik på Egenskaber for fjernwebsted og udfyld dialogboksen med url'en
4. Vælg Udgiv: Fjern til lokal

På denne måde får du alt importeret uden problemer - Held og lykke
Avatar billede kiki Juniormester
10. august 2004 - 09:29 #2
Nej det virker ikke.
Som jeg også skriver, så har jeg før importeret uden nogle problemer. Der brugte jeg også den måde som du beskriver. Jeg kan heller ikke forstå hvorfor den ikke virker nu? Men det gør det altså ikke. På ovennævnte måde bliver den mapper som jeg importer fra lavet om til en web mappe, og i samme øjeblik er der nogle sider som får slettet alle link og alt tekst på siden, de fleste sider bliver importeret korrekt. Jeg forstår det ikke? Men kan kun konstater at det sker. Og jeg har prøvet MANGE gange.
Jeg har også prøvet at importer ved at:  Filer -> importer …    Men det giver samme resultat.
Jeg har også prøvet at importer ved at få en anden person til at uploade webstedet til Internettet, og så download det der fra. Men det giver samme resultat.
Jeg forstår det ikke? og er ved at blive desperat.
Håber at nogle kan hjælpe mig.
Avatar billede kiki Juniormester
29. april 2005 - 17:15 #3
ØV. Der er ikke nogen der kan svare. ØØØØØØØVVVVVVVVV