Avatar billede sfeld Nybegynder
06. august 2004 - 19:32 Der er 4 kommentarer

Hjælp - CDspiller siger No Disc

Jeg har fået ny PC og nyt brænderprogram: Instant CD/DVD fra Pinnacle. Når jeg brænder en musik-CD kan jeg spille den på min computer, på min gettoblaster, på mit anlæg i stuen, men ikke på det anlæg HVOR jeg SKAL bruge den.

Jeg har prøvet at sætte skrive-hastigheden ned til 8X - men det hjælper heller ikke. Når jeg sætter CD´en i CD-spilleren - står der bare No disc i displayet. Hvad kan jeg gøre - jeg ser frem til gode forslag???
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 19:35 #1
Hvor gammel er den cd-afspiller, du godt vil have, skal afspille den?
Avatar billede serverservice Praktikant
06. august 2004 - 22:05 #2
Nu er det vel ikke fordi den cdafspiller blokerer for ulovlige cdér - som det er på nogle B&O og philips, men prøv clone cd:
http://downloads-zdnet.com.com/3120-20-0.html?qt=clonecd&tg=dl-20
Avatar billede sfeld Nybegynder
06. august 2004 - 22:14 #3
CD-spilleren har desværre nok nogle år på bagen. Men vi er flere - ca. 10 personer, der bruger den - og andre har ikke problemer - det har jeg heller ikke haft tidligere, da jeg brugte min gamle PC og mit gamle brænderprogram - Easy.
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. august 2004 - 04:30 #4
blindwrite er en anden mulighed ;) http://www.vso-software.fr/products_english.htm