Avatar billede syncroniq Nybegynder
05. august 2004 - 20:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677 router på Webspeed?

Hey,

Prøver som en gal at få min router til at koble på webspeed, så jeg kan have flere pc's på online. LAN får forbindelse og jeg kan logge ind via telnet. WAN gør ikke.

Support ved TDC kunne ikke hjælpe andet end at den skulle køre DHCP istedet for PPP....

Hvordan får jeg det til at køre? Routeren plejer at kører på en ADSL.
Avatar billede luther Nybegynder
05. august 2004 - 20:54 #1
Har du en computer tændt altid som de andre computere kan køre igennem? Hvis ja så sæt et ekstra netkort i den maskine og del derefter denne forbindels ud til alle de andre computere på jeres interne net. Det er klart den nemmeste løsning, men kræver selvfølgelig at den computer der deler linjen er tændt.
Avatar billede syncroniq Nybegynder
05. august 2004 - 20:56 #2
Hey,
Det har jeg desværre ikke. Vil bare have den router koblet på, så jeg kan køre trådløst og alm. Fik en pocket pc med trådløst net, og har den alm pc også. Nægter at betale for extra ip adresser når man har "ubegrænset internet"....
Avatar billede screem_brille Novice
05. august 2004 - 21:22 #3
Du kan ikke benytte en Cisco 677 på webspeed, det er noget vrøvl supporteren har fortalt dig, (Webspeed kører med et andet system end Tiscali og CC gør, og de bruger (har brugt) cisco 677), køb en billig router med ehternet interface på begge sider, så virker det ;)
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 01:20 #4