Avatar billede dimsen Nybegynder
05. august 2004 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafik problem.

Hephey!

Her på det sidste er mine spil begyndt og "crashe" eller dvs der kommer denne grafik fejl i alle spil efter et stykke tid hvor den så går i hak og efter hakket(varer ca 10sek.) opstår problemet : http://dipp.dk/grafikproblem.JPG er der nogen der kan fortælle mig oversagen til denne?

De skal lige nævnes at jeg har et GF FX5600 256mb
Avatar billede nopsen Ekspert
05. august 2004 - 17:44 #1
Det kunne tyde på at kortet eller systemet bliver for varmt, har du tjekket at køleren på grafikkortet kører som den skal?
jeg kan se at du har et andet spørgsmål ang samme kort, hvor du har haft problemer med blæseren og ville sende det ind.. har du gjort det det?
eller prøvede du selv at skille den ad?
Avatar billede dimsen Nybegynder
05. august 2004 - 18:40 #2
den skulle meget gerne være lavet sendte den ind til reperation :)
Avatar billede nopsen Ekspert
05. august 2004 - 21:07 #3
hvis du ellers er sikker på at dine drivere til chipset og grafik osv er i orden, ville jeg nok sende kortet ind igen, for det kan tyde på at det har taget skade af for meget varme.
Avatar billede dimsen Nybegynder
05. august 2004 - 21:26 #4
så er det måske på tide at skifte det ud, har jeg ville længe :-)
Avatar billede dimsen Nybegynder
07. august 2004 - 17:16 #5
lukket.