Avatar billede oonofearoo Nybegynder
05. august 2004 - 16:52 Der er 3 kommentarer

htaccess: Udelukke downloading medmindre man kommer fra min side.

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_REFERER} ^$ [OR]
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://(.*)mydomain\.net/(.*)
RewriteRule ^(.+)\.(rar|zip)$ - [F]

Jeg fik at vide at jeg skulle bruge den kode, men den virker ikke efter hensigten. Og ja jeg har husket at skifte mydomain ud med min egen side.

Der er sikkert fejl i koden, men da jeg intet kender til .htaccess ville det være rat med noget hjælp.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
05. august 2004 - 17:02 #1
Er det din egen server? Ellers er det ikke sikkert du har adgang til at bruge rewrite i .htaccess.
Avatar billede oonofearoo Nybegynder
05. august 2004 - 17:03 #2
Nej det er ikke min egen server, så jeg skal spørge om rewrite er tilladt?

er der ellers en anden måde at gøre det på?
Jeg arbejder på et script i php der skal gemme den rigtige sti så godt som muligt men det er vel aldrig helt 100% sikkert.
Avatar billede sukos Juniormester
07. august 2004 - 00:25 #3
Gemme en fil? Med PHP?
Så start med at bruge sessions
Og når filen skal "serveres", så kopier den fra et dir som ligger udenfor alm. http