Avatar billede soeborg Nybegynder
05. august 2004 - 14:01 Der er 2 kommentarer

Frame setup størrelser

Hejsa..

Jeg har lavet en side med et frameset:

<html>

<frameset border="0" rows="0,*,22,0" framespacing="0" frameborder="0">

<frame name="toolbarFrame" src="toolbarFrame.asp" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"    frameborder="0" class="toolbar" noresize>

<frameset name="main" border="0" cols="15%,30%,*,1" framespacing="6" bordercolor="#f6f5f4" frameborder="1">

<frame name="navFrame" src="/auth/nav.asp" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" class="nav">

<frame name="listFrame" src="about:blank" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" class="list">

<frame name="contentFrame" src="about:blank" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="yes" frameborder="0" class="content">

<frame name="infoFrame" src="about:blank" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="yes" frameborder="0" class="content">
</frameset>

<frame name="statusbarFrame" src="statusbar.asp" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" class="statusbar" noresize>

<!--<frame name="submitFrame" src="/data/getData_noLogonReq.asp" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="yes" frameborder="0" class="hidden" noresize>  -->

<frame name="submitFrame" src="about:blank" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="yes" frameborder="0" class="hidden" noresize>

</frameset>

</html>

Mit problem er at den contentFrame og infoFrame ændre størrelse ved loading af indhold... Hvordan undgår man dette problem??
Avatar billede soeborg Nybegynder
05. august 2004 - 14:06 #1
hovsa...
det er listFrame og contentFrame jeg mente..
listFrame loader en person-liste, vælger man en person vises der oplysninger og info i contentFrame og infoFrame.. infoFrame bliver først vist når man har valgt en person i listFrame
Avatar billede roenving Novice
05. august 2004 - 14:06 #2
Aner ikke om det vil hjælpe, men prøv at sætte en størrelse på infoFrame også:

<frameset name="main" border="0" cols="15%,30%,55%,1" framespacing="6" bordercolor="#f6f5f4" frameborder="1">