Avatar billede nameless Nybegynder
31. juli 2004 - 00:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mit D & E drev er væk :S

Jeg har mistet både mit D & mit E drev så kan ikke køre cd'er på computeren :S...

Mit D drev er en: Atapi Dvd-rom star2000
Mit E drev er en: Hp-writer+ 9500

nogen som har en ide til at få dem tilbage. vil helst ikek formater hehe (:
Avatar billede x-lars Novice
31. juli 2004 - 09:26 #1
Prøvet at checke kablerne? Hvis de begge sidder på det samme kabel, var det jo nok her, jeg ville starte.
Avatar billede nameless Nybegynder
31. juli 2004 - 12:10 #2
har tjekket alle kabler :S
Avatar billede haverslev Novice
31. juli 2004 - 13:05 #3
Prøv lige denne Løsning:
Klik på Startknappen - klik på Kør > skriv Regedit og klik OK
Gå ned til mappen "HKEY_LOCAL_MACHINE" og klik dig frem - via "+" til følgende:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.
Avatar billede nameless Nybegynder
31. juli 2004 - 13:35 #4
Har slettet begge, men uden resultat, har også været under enhedshåndtering og prøvet at opdater dem, og har ledt efter driver på nettet, men uden resultat :(
Avatar billede haverslev Novice
31. juli 2004 - 21:45 #5