Avatar billede elkoger Nybegynder
29. juli 2004 - 20:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyt bundkort, men..

Hey

har lige fået mit nye bundkort ind af døren nemlig "Abit AN7" MEN
når jeg slår det til (selv uden cpu/ram/osv) slukker det efter meget kort tid

reset jumperen står rigtigt har endda os prøvet at resette det men stadig den samme fejl der kommer

nogen der har løsningen?
Avatar billede the_collector Novice
29. juli 2004 - 20:16 #1
Der er ikke en kortslutning med kabinettet?
Avatar billede elkoger Nybegynder
29. juli 2004 - 20:17 #2
har lige prøvet at tage det ud og så lige sætte power på det
men den gør det samme..
Avatar billede the_collector Novice
29. juli 2004 - 20:29 #3
Jeg synes nu mest det lyder som en kortslutning, prøv at checke, når bundkortet er monteret, at det ikke rører ved kabinettet steder, hvor det ikke burde gøre det.
Avatar billede elkoger Nybegynder
29. juli 2004 - 20:40 #4
bundkortet rører ik ved andet end min finger
Avatar billede the_collector Novice
29. juli 2004 - 20:40 #5
Så har jeg ikke noget bud. Desværre.
Avatar billede peterditlev Nybegynder
29. juli 2004 - 22:21 #6
din powerled og andre ledninger der skal forbindes med bundkortet sidder rigtig, ikke?
det er en typisk fejl der sker når "musikken spiller" og vi er spændte på om det virker.....LOL
Avatar billede elkoger Nybegynder
30. juli 2004 - 08:22 #7
jo det gør de
har oz prøvet med en anden PSU
Avatar billede elkoger Nybegynder
02. juli 2009 - 21:53 #8
sdfsdf