Avatar billede keenni Nybegynder
29. juli 2004 - 02:46 Der er 2 kommentarer

3D Chat grafiker

Vi er 2 ejere af en 3d chat der faktisk snart står klar med en 3d chat bygget i php.. Jeg ved php måske ikke er det optimale at bygge en 3dchat i men sådan er det altså indtil videre.

Vi behøver en grafiker der kan hjælpe til med at designe nogle fede figurer til chatten, ting og baggrunde også gerne hvis personen står inde med erfaring nok til det..

Admin status er en selvfølge..

Vi håber på at høre fra nogle gode grafikere..

Chatten vil vi gerne holde hemmelig i lidt tid endnu derfor vil jeg gerne have kontakt over sitet hvis interressen overhovedet er der først.

På forhånd tak!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
31. juli 2004 - 21:46 #1
for 30 points :S ?
Avatar billede viden-skab Nybegynder
03. august 2004 - 02:59 #2
det er jeg da frisk på !!