Avatar billede andersberg Nybegynder
27. juli 2004 - 21:48 Der er 4 kommentarer

Køb af ext. HD kabinet?

Hejsa!

Nogen som ved hvor jeg kan købe et externs HD kabinet til en 2,5" HD? Den SKAL have extern strømforsyning, dvs til stikkontakten og ikke via USB porten (pga mine USB 2.0 porte sidder i PCI porten, og derfor ikke kan levere strøm nok).

Mvh. Anders
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
28. juli 2004 - 08:17 #1
hvorfor 2,5" ?, 3,5" HDD er da meget billigere og noget nemmere og finde ext boks med psu til...

prøv evt. at kigge på edbpriser.dk under harddiske --> tilbehør -->  Lagringspakning

//kitty
Avatar billede andersberg Nybegynder
30. juli 2004 - 15:18 #3
Det skal være 2,5" da jeg i forvejen har sådan en disk til overs. Og endvidere fylder den os mindre.

Men den 2,5" du henviser til får da os strøm igennem USB?
Avatar billede hr.usb Nybegynder
31. juli 2004 - 11:46 #4
Ja det gør den og det vil i de flste tilfælde virke. Enhver USB port kan levere 0,5 amp hvilket som regel er nok. Men ikke alle 2,5" HD kan "nøjes" med det.
Kig på den HD du har. Står der at den bruger f.eks. 0,7 amp. vil den kunne bruges,
men bruger den f.eks. 0,9 amp. går det ikke.