Avatar billede hamfelt Nybegynder
27. juli 2004 - 20:49 Der er 1 løsning

Problem med trådløst netværk

Hej

Jeg har en Linksys WRT54G router og en PC med et 3com 3CRWE254G72
USB trådløst netkort. Jeg kører skjult SSID og WEP-kryptering. Ikke WPA idet jeg har en bærbar der kører W2000.

Mit problem opstår med kortet. Når jeg downloader en fil fra nettet eller en af mine øvrige PC'ere disabler det trådløse netkort. Når jeg trykker "Radio off" og efterfølgende "Radio on" i 3com programmet kommer den ikke på igen. Jeg bliver derfor nødt til at restarte PC'en. Den kommer derefter ikke automatisk på det trådløse netværk igen, men jeg skal igen ind i 3com programmet for at trykke "radio on".

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede hamfelt Nybegynder
03. august 2004 - 10:28 #1
Har løst denne via KB828940 hotfix fra MS.