Avatar billede thojo Nybegynder
24. juli 2004 - 11:43 Der er 1 løsning

For lav opløsning i X

Jeg har installeret Fedoda Core 2 på en bærbar og har lidt problemer med min opløsning i Gnome.
Det er stort set umuligt at ændre opløsningen til noget større end 800x600..
Jeg har brugt 1024x768 mange gange da jeg havde windows på den, men har kun fået det til at virke en enkelt gang med linux, hvor jeg havde rodet manuelt rundt i filerne. Nu er den dog hoppet tilbage til 800x600 igen og vil ikke anvende nyere ændringer efter genstart.

Jeg ved ikke rigtig hvad der ligger til grund for det, men måske er der nogen der har en smart løsning.. Det er lidt trættende at sidde og se på store legoklodser når man koder.
Avatar billede thojo Nybegynder
05. august 2004 - 14:40 #1
lukker