Avatar billede moestrup84 Nybegynder
22. juli 2004 - 05:29 Der er 3 kommentarer

mangler program

hjælp
nu er jeg også hoppet med på vognen med at lave hjemmesider
har siddet og leget lidt med 123hjemmesider og har nu fået blod på tanden..

derfor søger jeg med lys og lygte efter et program hvor jeg kan lave mig en hjemmeside

det skal lige siges at det bliver min første gang og jeg kan ikke html eller noget at det andet smarte.

det skal være et program der virkelig er for folk der ikke fatter noget som helst af det hele.
og nu leder jeg ikke efter kode programmer.
men helst et program hvor jeg kan se hvad jeg laver og se virkningen efterhånden som jeg trykker og skirver...

desuden ville jeg sætte pris på vis det var freeware program

håber nogen kan hjælpe

mvh

moestrup
Avatar billede nopsen Ekspert
22. juli 2004 - 06:05 #1
her skulle der være nogen brugbare emner:
http://www.freewarehome.com/Programming/Editors_WYSIWYG_t.html
Avatar billede strcoder Nybegynder
22. juli 2004 - 06:13 #2
Det er næsten nemmere at lære at kode html end det er at lære at bruge en wysiwyg-editor. Bare man kan lidt html så kan man faktisk lave en hjemmeside. Prøv at kigge på http://www.html.dk de har en meget nem forklaring/tutorial
Avatar billede gchris5 Praktikant
22. juli 2004 - 08:09 #3
Har du Microsoft Frontpage på din pc, så start der!