Avatar billede verndal Nybegynder
23. februar 2001 - 16:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

upload problem

Jeg har opdateret en vens sider, og skal overskrive de gamle, som en anden har lavet. Trods rigtigt brugernavn og password (er checket) får jeg meddelelsen: denne handling kræver forfatter tilladelse til navnpåsiden:80
Hvad er der galt?
verndal
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 16:38 #1
Har i frontpage adgang på serveren?
Avatar billede 12tri Nybegynder
23. februar 2001 - 16:38 #2
Prøv med et ftp program, evt cuteftp.
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. februar 2001 - 16:43 #3
12tri> Der er nu ikke mange hotel udbydere som tilbyder fp og ftp på samme hotel!!!!
Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 18:05 #4
Det er selve FP programmet du skal have adgang til - det er det den siger at du ikke kan få

Når du inst. FP opretter du et admin navn og password - det er det du skal have fat i eller har jeg misforstået dig ?

Hvis du vil uploade til websiten, er det et helt andet bruger Id og password du skal have fat i.

Avatar billede manon Nybegynder
23. februar 2001 - 18:07 #5
Og hvordan kommer du så ud af det ?

Hmmm...der er FP lidt underlig - jeg kan ikke lige huske det, så det eneste jeg kan anbefale er at du laver en backup af alle dine filer der tilhører hp´en (det kan du via stifinderen) og afinst. FP og geninst. FP med dit bruger ID og password.

\\manon
Avatar billede verndal Nybegynder
23. februar 2001 - 23:08 #6
Tak for jeres svar. Når jeg prøver at http, får jeg meddelelsen:  denne handling kræver forfatter tilladelse til tdtrading:80.
Hvis jeg ftp. Kan jeg se 4 mapper ligge på hjemmesiden, men så hedder adressen ftp://adresse.com
går jeg så på http://adresse.com, så er det den gamle hjemmeside man ser. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere frontpage. Intet har hjulpet. Nogle forslag.
verndal
Avatar billede manon Nybegynder
24. februar 2001 - 04:46 #7
er det FP 98 du bruger ?

så skal du manuelt afinst. nogle BAK filer i Frontpage webs/server/Conf mappen før du kan geninst.

vælg så customer install og vælg server extention og server admin.
Avatar billede manon Nybegynder
24. februar 2001 - 04:48 #8
nej - vent - prøv at kører Frontpage Server Administration som du gerne skulle finde i mappen C:/programmer/frontpage

klik på på de muligheder du har, eks. \"Authoring\" og se om du kan få lov til at oprette dig.
Avatar billede verndal Nybegynder
24. februar 2001 - 08:31 #9
Hej Manon
Nej det er fp 2000. det virker som om fp ikke kan finde server på pc.
verndal