Avatar billede marslars Nybegynder
18. juli 2004 - 13:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HP Procurve 408 - underlig opførsel

Hejsa..jeg har en ProCurve 408 Swith...fino fyr :P Når den da virker..har den også gjort indtil nu...men så pludselig! :O

Altså, jeg havde taget strømmen fra igår pga. torden-vejr og sådan..det var langt væk, men alligvel for en sikkerheds skyld.

Da jeg så tændte for switchen var det kun port 7 og 8 der virkede..alle andre porte har virket lige indtil nu!

Når jeg sætter et kabel i de andre porte, står indikatoren bare og blinker, og det er ikke nogen forbindelse til den pågældende klient/computer.

Nogle der har oplevet det her før, eller nogen der evt. har et bud på hvad problemet kan være?

//Mars
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2004 - 13:28 #1
velkommen i klubben vi har 8 af disse swithe der har stået ude i forskellige netværk der er gået døde på portene med precis samme fejl som du nævner .

du skal kontakte hp for ombytning
Avatar billede marslars Nybegynder
18. juli 2004 - 13:37 #2
takker :)

Men nu virker den squ igen :S
Der gik 5-6 min..så virkede den igen..
Avatar billede marslars Nybegynder
18. juli 2004 - 13:37 #3
dumdidum
Avatar billede marslars Nybegynder
18. juli 2004 - 13:38 #4
Det er bar iorden :D
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2004 - 14:56 #5
kan ikke sige hvad det kan være muligvis en elektriskopladning i switchen ?

de swiche jeg har set er defekte og den står og blinker på portene når man sætter noget idem
Avatar billede exp Juniormester
20. juli 2004 - 08:46 #6
marslars >>
Vil du venligst redegøre for, hvorfor du lukker dette spørgsmål med kommentaren "dumdidum"

exp/coadmin
Avatar billede marslars Nybegynder
21. juli 2004 - 23:27 #7
Øh hej..
sorry nok mig som ikke er helt inde i reglerne,
men som jeg skrev så virkede switchen igen efter 5-6 minutter, og så har jeg jo ikke rigtig noget spørgsmål mere..

but sorry for rulebreaking