Avatar billede deepack Nybegynder
17. juli 2004 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Site vuderiiing!

Jeg vil gerne have i bedømmer http://deepack.users.whitehat.dk/ !

Jeg _VED_ der mangler et logo, men det kan jeg ikke lave, så hvis i vil lave et sejt, et til mig som passer til hjemmesiden, så vil jeg blive meget glad.!
Avatar billede zuiq Nybegynder
17. juli 2004 - 13:42 #1
Det er meget simpelt, og jeg syntes ikke at den mørke blå passer sammen med den lyse blå, ved overskrifter og så'n (f.eks. der hvor der står "iframe").
Placeringen af print-ikonet ser mærkelig ud, den er hverken ude ved kanten eller centreret. Det ser lidt mærkeligt ud at menu-boxene og iframe-boxen ikke er på 'række' i toppen.

Alt i alt syntes jeg det er for simpelt. Der mangler noget liv i det, istedet for sådan nogle fesne (ved ikke hvordan det staves) farver.

Mvh.
Mads Hansen
Avatar billede deepack Nybegynder
17. juli 2004 - 13:44 #2
Hvordan får jeg den  til at passe med iframe og menuen?
Avatar billede zuiq Nybegynder
17. juli 2004 - 14:41 #3
sorry, har ikke rigtig tid, skrev bare hurtigt det der for at være flink :) sorry :)
Avatar billede deepack Nybegynder
17. juli 2004 - 18:32 #4
Lukker, da jeg har en ny hp =)