Avatar billede humpfrey Nybegynder
13. juli 2004 - 19:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvorfor kommer der blåt i tabellerne, når D ikke skulle være der

jeg er igang med at lave en side i php, www.webpeter.dk/test/  der mangler CSS ( forslag hertil er velkomne ), og ingen af link'sne er klar endnu. Men i tabellerne kommer der blåt, Iframes er ikke gennemsigtige i IE, men er det i Moxilla-Firefox, selv om der også kommer blåt der ?
Hvad er der galt?
Mvh Humpfrey
Avatar billede humpfrey Nybegynder
13. juli 2004 - 21:07 #1
jeg fandt ud af hvad det var der lavede det blå, det var den side der blev loaded ind i den miderste Iframe, hvor bg farven var sat til "transperent", og det virkede åbenbart som en "bluescreen". Men jeg ved stadig ikke hvorfor de Iframes kun er gennemsigtige i browseren Firefox fra Moxilla, men ikke i IE !! ?
Mvh
Avatar billede humpfrey Nybegynder
13. juli 2004 - 22:32 #2
nu har jeg også fundet ud af det, og styret det med css... ( det skal stadig rettes meget) MVH Humpfrey