Avatar billede saxi Nybegynder
13. juli 2004 - 14:17 Der er 3 kommentarer

MP3 afspiller overførsel fra computer til nokia 6230

Måske lidt uden for jeres område , men vidste ikke hvor jeg ellers skulle spørge.. So here goes.. jeg har idag modtaget min ny telefon (nokia 6230) og en en Blue tooth sender da jeg gerne vil benytte mp3 afspilleren i telefonen.. Blue tooth senderen virker fint og jeg kan gennem det medfølgende program se , at telefonen kommunikere med telefonen.. har desuden også installeret Nokia PC suite 6.1. Mit probelm er bare at jeg ikke ved hvordan man overfører filer fra computeren til telefonen.: ahr ledt i manualen, men enten er jeg for tung(læs uteknisk) eller også står det der simpelthen ikke, i et sprog jeg forstår.. Så hvis nogen kunne hjælpe ville jeg være glad.. MVH Rasmus Knudsen
Avatar billede saxi Nybegynder
13. juli 2004 - 14:56 #1
Skal lige siges at telefonen er forbundet med pc´en, men at under punktet Nokia pc suit " overfør musik" stadig siger at der ikke er tilsluttet kombitable enheder
Avatar billede waite Nybegynder
14. juli 2004 - 23:57 #2
Brug Nokia Audio Manager til det
Avatar billede waite Nybegynder
14. juli 2004 - 23:59 #3
Ok har også dette problem sommetider, men så lader jeg Phone Editor starte op og lader det bare køre i bagrunden!