Avatar billede madz15 Nybegynder
12. juli 2004 - 17:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger grafiker/webdesigner

Hej,
Jeg søger en grafiker der kan designe flotte sider. Programmeringskenskab er ikke nødvendigt.
Skriv hvis I er interesseret og kom f.eks. med nogle referencer/privat hjemmeside som vi kan se lidt på.

Opgaven fortælles til den udvalgte (ikke "the one" som fra The Matrix ;-).

På genhør
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. juli 2004 - 17:50 #1
Kan man få et hint om hvad siden handler om?
Avatar billede zambezi Nybegynder
12. juli 2004 - 17:52 #2
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. juli 2004 - 17:52 #3
Ja det kommer når vi har fundet en/nogle der ser ud til at kunne klare jobbet. - Dog skal det ikke lyde som noget som KUN en SUPER prof kan klare, så kom med nogle bud..
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
12. juli 2004 - 17:58 #4
Direkte kopieret fra et andet spørgsmål jeg har besvaret herinde:

Det kunne sagtens være mig du søger - jeg er selvstændig grafiker, som laver al mit materiale selv, dvs. al 2D grafik, 3D grafik, webdesign, flash programmering, animation, fotos m.m. er skabt fra bunden. Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg startede mit eget firma for et års tid siden.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål - formular finder du på mit website.

Se mit portfolio på www.larsholmgaard.dk

mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. juli 2004 - 18:00 #5
hmm hvis jeg ikke ved hvad det drejer sig om kan jeg jo ikke sige om jeg vil lave det. Men fair nok her er mit site: www.lassefernov.tk
Du kan se det nyeste jeg lige har lavet i bunden af det her spg: http://www.eksperten.dk/spm/518338
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. juli 2004 - 18:11 #6
Der må da være flere designere derude?

/Dette var ikke et "Nej tak" til Jer andre der har svaret, vi er bare nysgerrige efter at se andre osv.
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. juli 2004 - 19:20 #7
Vi gemmer Jeres info, og opretter et nyt spørgsmål med max point, da dette måske vil skabe mere trafik på søgningen.
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. juli 2004 - 19:24 #8
Sorry, vidste ikke man bare kunne opgradere til flere points.
Her er det nye spørgsmål: http://eksperten.dk/spm/519220