Avatar billede snqvsen Nybegynder
11. juli 2004 - 14:45 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder jeg mine Temporary Internet Files?

altså, når jeg går ind i C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\ og trykker egenskaber på Temporary Internet Files, siger den at den fylder 1,8 gb, og har 22 undermapper, og i alt 1,516 filer.

går jeg derimod ind i mappen, ligger der små 100 cookies, med en samlet størrelse på omkring de 20 kb, og der er ingen mapper..

Hvordan kan jeg få adgang til de filer? og nej jeg skal ikke slette dem, jeg skal havde adgang til dem. Altså så jeg kan se de 1,516 filer, og de 22 undermapper.

Hjælp mig, på forhånd tak.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juli 2004 - 14:50 #1
Gør det igennem internet explorer'en.
Klik funktioner | internetindstillinger. Under midlertidige internetfiler klikker du indstillinger. så trykker du Vis filer.
Avatar billede zzup Nybegynder
11. juli 2004 - 14:52 #2
Hmm.. hvis du bare vil slette alel temp filerne, så kør Disk Cleanup ( Disk Oprydning )

Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Disk Oprydning

Vælg så C: og lad den scanne HELT færdig.. så afkryds Temporary Internet Files, og så videre :=)
11. juli 2004 - 14:56 #3
I den pågældende mappe vælger du:
Funktioner->Mappeindstillinger, fanen Vis
Marker feltet: Vis skjulte filer og mapper
Avatar billede zzup Nybegynder
11. juli 2004 - 14:57 #4
Eller bare bruger min måde ;)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juli 2004 - 15:02 #5
z-up > Han vil jo ikke slette dem, men blot kunne se dem.

Jeg kiggede lidt rundt efter jeg havde skrevet min kommentar, og fandt ud af at jeg heller ikke kunne se folderne i min cache (og jeg har vis alt slået til), og fandt så noget info på nettet hvor der står at du vil kunne se dem i fejlsikret tilstand. Prøv at se om det er korrekt.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. juli 2004 - 15:05 #6
tonny - Rigtigt. Utroligt at folk ikke læser spørgsmålet ordentligt, før de skråsikker smider en kommentar.  :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juli 2004 - 15:11 #7
halifax > Tjaa.. men jeg er selv lidt rød i hovedet over at jeg smed et svar som ikke virker. Plejer ellers kun at smide svar når jeg er 100% sikker, men denne gang smuttede det :(
Avatar billede halifax Nybegynder
11. juli 2004 - 21:47 #8
tonny - God holdning, bliv ved med det. Mange kunne læse af først at give svar, når de er 100%, eller næsten sikre.

Aktuelt har jeg ingen problemer med at se alle mapper og filer og deres indhold. Bruger heller kke indstillinger som "Vis system- og skjulte filer" og bruger ikke Stifnder i det hele taget.

I stedet benyttes Total Commander fra http://www.ghisler.com/ og her er ingen problemer med at få vist alt.

snqvsen - Du kan bruge shareware versionen af Total Commander til at løse din opgave. Under dens Opsæting - indstilinger - Visning skal bot angives: Vis skjulte/systemfiler.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. december 2004 - 22:01 #9
Takker for point :)