Avatar billede onki Nybegynder
11. juli 2004 - 12:36 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Er dette en windows 2000 server ?

Jeg har fundet et produkt, jeg ikke kan finde ud af om er et styresystem eller hvad det er. Hvis der er tale om en windows 2000 server syntes jeg det er billigt.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=60626

Er der en der ved hvad det er.?
Avatar billede 3xm Nybegynder
11. juli 2004 - 12:38 #1
det er vist bare en server. KUN en server. ikke et styresystem.

=)
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juli 2004 - 12:49 #2
Det er en 2000 small business server. Der bl.a indeholder

windows 2000 server (styresystem)
Internet Information server
Exchange server.

Jeg prøver lige at finde et officielt link der viser præsist hvad deh i9ndeholder
Avatar billede vbcoder Nybegynder
11. juli 2004 - 12:54 #4
Der er mange der løber sur i de priser.

Prisen er for mediet - der er ingen licens til at bruge softwaren.
Avatar billede onki Nybegynder
11. juli 2004 - 12:55 #5
Nu er det ikke for at være på tværs men, der er tale om et styresystem jeg kan installere på en tom computer.?
Avatar billede onki Nybegynder
11. juli 2004 - 12:58 #6
vbcoder..
Det var da lige en vigtig detalje du kom med der. Hvis du vil have lidt point må du gerne lægge et svar.
Avatar billede vbcoder Nybegynder
11. juli 2004 - 12:58 #7
Det du har fundet er en komplet software pakke ms sbs 2000 som indeholder bla exchange.

Det er dog kun CD'erne du køber. Du køber IKKE retten til at installere dem.

Hvis du i forvejen har den fornødne licenskode kan du installere softwaren.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. juli 2004 - 12:58 #8
hvis du trykker på linkene til forhandlerne

Proshop

Microsoft MS SBS Clt Adv 2000/EN 3.5" WNT 15u Pris: 239,20 kr. u/moms 299,00 kr. m/moms
Produkt  MS SBS Clt Adv 2000/EN 3.5" WNT 15u
Producent  Microsoft
Varenummer  E76-00191
Kategori  PC - Bøger - Server
På Lager  Ja - 1 stk.
Producentgaranti  Forbrugsstoffer 3 mdr.

ITbutikken

Produktbeskrivelse MS Small Business Server 2000 - komplet pakke
Operativsystem Microsoft Small Business Server 2000
Licenstype Komplet pakke
Antal licenser 15 klienter
Licensprisfastsættelse Standard
Sprog Engelsk
Medie 3,5" diskette
Pakketype Detailsalg

som jeg læser Proshop, så er det en bog, mens ITButikken er SBS på 3.5" disketter
Avatar billede vbcoder Nybegynder
11. juli 2004 - 12:59 #9
lige meget
Avatar billede vbcoder Nybegynder
11. juli 2004 - 12:59 #10
fnis
Avatar billede onki Nybegynder
11. juli 2004 - 13:26 #11
rkhdk..
Vil du ikke have point?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. juli 2004 - 15:10 #12
nej tak, men jeg tror vbcoder har fat i det rigtige, ellers kontkat forhandlerne og spørg ;o)