Avatar billede hjelmjr Praktikant
08. juli 2004 - 11:15 Der er 1 kommentar

Problemer med at logge på msn

Hej
Har hentet den nye msn 6.2 og har efterfølgende hentet msn plus opgraderingen.... men nu kan jeg slet ikke logge på msn.
har efterfølgende afinstalleret både plus og den originale msn og har installeret 6.2 uden plus men den vil stadig ikke logge på. har også prøvet mig med at installere windows messenger men den kan heller ikke logge på.
håber i kan hjælpe
Avatar billede mika Nybegynder
15. juli 2004 - 12:45 #1
Prøv at gå på www.msn.dk, og log dig på her først derefter på messenger, det har før hjulpet mig med at logge på:-)