Avatar billede jhjorsal Mester
06. juli 2004 - 07:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Photoshop på dansk

Jeg kunne godt tænke mig PhotoShop 7 på dansk men har i flere butikker fået at vide at den kun findes på engelsk er det rigtigt eller kan man sætte det op til flere sprog i den engelske version, det må da findes på dansk, for flere bøger beskriver hvordan man bruger det "på dansk" med danske menuer osv.
mvh
Johnny
Avatar billede goose Nybegynder
06. juli 2004 - 07:26 #1
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. juli 2004 - 08:28 #2
Du kan ikke sætte Photoshop op til at køre flere sprog, enten Engelsk eller Dansk (eller .....).

Hvis du skal ud at investere i en ny Photoshop, synes jeg du skulle kigge på CS'eren istedet.
Avatar billede jhjorsal Mester
06. juli 2004 - 09:29 #3
øøh hvad er en CS
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. juli 2004 - 10:03 #4
CS er den nye typebetegnelse hos Adobe ....betyder i Photoshop sammenhæng vers. 8.0
Avatar billede jhjorsal Mester
06. juli 2004 - 10:13 #5
Super det vidste jeg ikke.
hva angår de flere sprog var det heller ikke meningen den skulle kører flere sprog.
Spørgsmålet var om en engelsk version kunne kører dansk ?, man kan jo læse licens rettighederene på dansk
mvh
Johnny
Avatar billede jr_no1 Nybegynder
06. juli 2004 - 10:21 #6
CS står for Creative Suite, som er en pakke der indeholder Illustrator, Photoshop, Indesign, og Version Cue. VC er et filhåndteringsprogram, så du lettere kan holde styr på dine filer. Du kan gemme versioner og knytte kommentarer til hver enkelt.

I premium pakken får du også Golive og Acrobat destiller og reader og alt der hører til det
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juli 2004 - 11:22 #7
Jeg anbefaler at man bruger den engelske version.
Det kan godt være at du har et hæfte på dansk,
men langt de fleste tutorials på nettet er på engelsk.
Så på længere sigt er den engelske at foretrække.
Avatar billede werd Nybegynder
06. juli 2004 - 17:09 #8
er fuldstændig enig med doggy82 - engelsk er at foretrække, også hvis man skal have hjælp på exp f,eks