Avatar billede freeman111 Nybegynder
05. juli 2004 - 18:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

læse en .rtp fil

Jeg har en patch som hedder XXXXenglish.rtp

Men jeg kan ikke åbne den. Hvilket prog. skal man have for at læse en .rtp fil???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 19:07 #1
Jeg tror du er nødt til at fortælle lidt mere om hvad du mener det er for en fil og hvor du har downloadet den. Søger man på google får man hits på alt fra data convertere til noget multimedia.
Avatar billede freeman111 Nybegynder
05. juli 2004 - 19:10 #2
Det er en update til generals. Den kan ikke installeres automatisk, så jeg ville åbne den manuelt, men kan ikke.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 19:11 #3
Ok. så er der noget at undersøge *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 19:14 #4
Prøv at omdøbe den til ????english.exe.
Hvis man kigger på patches til generels er det standard patch fil format.
Dog var der også noget info et sted om at rtp er en slags protokol, så det kan være din download er gået galt og den derfor ikke har fået gjort arbejdet færdigt. I det tilfælde skal du muligvis downloade patchen igen.
Avatar billede freeman111 Nybegynder
05. juli 2004 - 19:24 #5
jeg prøver lige at hente den igen
Avatar billede freeman111 Nybegynder
05. juli 2004 - 19:26 #6
Det er den samme, og det hjælper ikke at omdøbe den.
Avatar billede freeman111 Nybegynder
05. juli 2004 - 19:28 #7
Det ville også være fint hvis jeg kunne hente updaten fra nettet, men det skal være den fulde, min computer vil ikke acceptere "de små" som ligger på nettet. Hvis du/I kender en side hvor man kan downloade den FULDE update må i gerne skrive adressen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 19:46 #8
Avatar billede freeman111 Nybegynder
05. juli 2004 - 19:53 #9
tjekker lige
Avatar billede freeman111 Nybegynder
05. juli 2004 - 19:58 #10
Argh sådan noget shit... Nå fuck det, nu virker det. Skod at pathen først installerer sig selv når man starter spillet.

Efter jed havde downloaded patchen og den ikke installerede sig selv troede jeg der var noget galt. Nu går jeg ind i spillet og ser at den pludselig begynder at installere, så nu virker det. Men thx for hjælpen...

Skriv et svar og jeg acceptere
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. juli 2004 - 20:02 #11
Ok, fint at du fik løst problemet :)

Her kommer et svar