Avatar billede lumfah Nybegynder
02. juli 2004 - 15:47 Der er 9 kommentarer

Webdesigner søges hurtigt!

Vores tidligere webdesigner er desværre hoppet fra pga personlige ting.
Derfor søger vi en webdesigner som vil kunne hjælpe os indtil 1/8 hvor vi har deadline på launch.
Vi har et design som vi tænker at arbejde videre på, men hvis du har bedre ideer, så er vi til at snakke med.
Det skal være lyst der driver dig, for deadlinen 1/8 er VIGTIG.
Afregningsmuligheder og lign aftaler vi over e-mail eller tlf.

skriv til: Lymfmother@hotmail.com for yderligere information
Avatar billede ok4y Nybegynder
02. juli 2004 - 16:24 #1
er det til xplayn.com?
Avatar billede pixeldude Nybegynder
02. juli 2004 - 22:28 #2
Kontakt mig på eksperten[youknow]dammark.net.  Så kan vi sikkert finde ud af noget.
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
02. juli 2004 - 23:31 #3
Har I gegografiske krav... jeg bor i Aalborg, men kunne da godt være interesseret!
Avatar billede fez0 Nybegynder
03. juli 2004 - 01:05 #4
jeg har sendt dig en mail.
Avatar billede lumfah Nybegynder
03. juli 2004 - 10:23 #5
ok4y: Nej det er ikke til Xplayn.com

nicolai: nej vi har ingen geografiske krav
Avatar billede acomma Nybegynder
03. juli 2004 - 13:50 #6
Har I fundet en? Ellers kan vi være behjælpelige - også her i ferieperioden.
Avatar billede lumfah Nybegynder
04. juli 2004 - 15:05 #7
Jeg vil gerne takke alle der har henvendt sig, vi har fået over 40 henvendelser, det var ret overvældende. Vi har dog nu fundet den vi mener er den rette til projektet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juli 2004 - 19:35 #8
husk at smide et svar og accepter det selv
Avatar billede lumfah Nybegynder
06. juli 2004 - 22:59 #9
ok