Avatar billede p-s Nybegynder
02. juli 2004 - 15:22 Der er 1 løsning

xadsq.offeroptimizer.com

Hej har et problem med at nogle gange når jeg åbner iexplore åbner den en side mere som hedder http://xadsq.offeroptimizer.com osv. har prøvet samtlige spywareprogrammer, men de kan ikke finde fejlen, før lukke vinduet hurtigt igen, indtil jeg blokkede det med iexplores ikkerhedssystem, men nu bliver vinduet der.

Hvordan kommer jeg af med det møg, det er mega iriterende ?

de ander er xlime.offeroptimizer.com og så en mere som jeg ikke kan huske
Avatar billede p-s Nybegynder
04. juli 2004 - 10:44 #1
HAr fomatere.... så derfor lukker jeg svaret