Avatar billede tesd Nybegynder
30. juni 2004 - 22:11 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Brug for hjælp mod spyware

Her er en Hijackthis log

Måske er der nogen der kan se noget i den.

Spywareguard popper heletiden op med besked om at browseren er bleevet ændret af nethj.dll????

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\Mediadet.exe
D:\Program Files\Ad-aware 6\Ad-aware.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
D:\Program Files\Star Downloader\stardown.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
D:\Program Files\Skype\Skype.exe
D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe
D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
D:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\system32\winlc32.exe
C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\addpn32.exe
D:\Filer\Software\Spyware Deleter\Hijackthis\HijackThis.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Program Files\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Disc Detector] C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMS] C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-aware] "D:\Program Files\Ad-aware 6\Ad-aware.exe" +c
O4 - HKLM\..\Run: [addpn32.exe] C:\WINDOWS\addpn32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Star Downloader] D:\Program Files\Star Downloader\stardown.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Program Files\Skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [NOMAD Detector] "D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe"
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: Download with Star Downloader - D:\Program Files\Star Downloader\sdie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
Avatar billede arlet Juniormester
30. juni 2004 - 22:11 #1
løber den igennem
Avatar billede tesd Nybegynder
30. juni 2004 - 22:12 #2
Takker....:-)
Avatar billede arlet Juniormester
30. juni 2004 - 22:14 #3
start med at hent og kør ad-aware: http://www.datasikring.dk/Ad-Aware.asp

Flyt derefter filen Hijackthis til en mappe oprettet kun til den.

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [addpn32.exe] C:\WINDOWS\addpn32.exe

--------------------------------------------------------------------

Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

--------------------------------------------------------------------

Find og slet i fejlsikret(f8 ved opstart):

C:\WINDOWS\system32\winlc32.exe
C:\WINDOWS\addpn32.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede tesd Nybegynder
30. juni 2004 - 22:37 #4
Den er ikke helt god nok arlet. Filerne eksistere ikke når jeg går i safe mode. Men de findes?? Jeg kan ikke slette dem i alm mode.
Hvad med at lave en reg fil?

sådan noget som det her:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
"wdmpjb.dll"="cmd /c Attrib -h -r -s \"C:\\WINDOWS\\System32\\winlc32.exe\" & del \"C:\\WINDOWS\\System32\\winlc32.exe\""

Og derefter fil nr to?
Avatar billede tesd Nybegynder
30. juni 2004 - 22:59 #5
Det har afhjulpet at filerne ikke mere eksistere, men min star downloader er død??

Men der er stadig den samme pop up fra SG
End BHO er blevet added fra Location: c:\windows\system32\nethj.dll

Her er en ny log

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\netwx32.exe
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\Mediadet.exe
D:\Program Files\Ad-aware 6\Ad-aware.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
D:\Program Files\Skype\Skype.exe
D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe
C:\WINDOWS\winmi.exe
D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
D:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
D:\Filer\Software\Spyware Deleter\Hijackthis\HijackThis.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Program Files\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Disc Detector] C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMS] C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-aware] "D:\Program Files\Ad-aware 6\Ad-aware.exe" +c
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Star Downloader] D:\Program Files\Star Downloader\stardown.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Program Files\Skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [NOMAD Detector] "D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [netwx32.exe] C:\WINDOWS\netwx32.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: Download with Star Downloader - D:\Program Files\Star Downloader\sdie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 23:40 #6
Jeg synes ikke af din LOG at kunne se at du har SP1 (ServicePack1) i din XP.
Hvad hvad med alle de andre MS Sikkerhedspakker hos WindowsUpdate ?

* Eller er det mig der "ser" forkert - <arlet> ?

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Du ka' også bruge dette tool til at slette "låste" filer:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
Avatar billede arlet Juniormester
01. juli 2004 - 06:19 #7
ja ligepræcist. brug dr.delete som majsmarken linker til. så finder du filerne med programmet og så skal de nok forsvinde.

prøv det og kom med en ny hijackthis log.
Avatar billede tesd Nybegynder
02. juli 2004 - 15:35 #8
Jeg har fået slettet filerne. Men det ser ikke ud til at det har hjulpet??

Her er en ny log.

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\netwx32.exe
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\Mediadet.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
D:\Program Files\Skype\Skype.exe
D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe
D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
D:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe
D:\Filer\Software\Spyware Deleter\Hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Program Files\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Disc Detector] C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMS] C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-aware] "D:\Program Files\Ad-aware 6\Ad-aware.exe" +c
O4 - HKLM\..\Run: [winmi.exe] C:\WINDOWS\winmi.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Star Downloader] D:\Program Files\Star Downloader\stardown.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Program Files\Skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [NOMAD Detector] "D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [netwx32.exe] C:\WINDOWS\netwx32.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: Download with Star Downloader - D:\Program Files\Star Downloader\sdie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. juli 2004 - 16:05 #9
Husk denne her undervejs/til slut:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
Avatar billede arlet Juniormester
02. juli 2004 - 18:20 #10
fix i hijackthis:
O4 - HKLM\..\Run: [winmi.exe] C:\WINDOWS\winmi.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [netwx32.exe] C:\WINDOWS\netwx32.exe

find og slet:
C:\WINDOWS\winmi.exe
C:\WINDOWS\netwx32.exe

genstart og ny log
Avatar billede tesd Nybegynder
06. juli 2004 - 16:27 #11
Hej Igen og tak for den hurtige hjælp...der sneg sig lige en flytning ind. Så det er derofr jeg først er på nu.
Her er den ny log.

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
C:\Program Files\Creative\ShareDLL\Mediadet.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
D:\Program Files\Skype\Skype.exe
D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
D:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
D:\Filer\Software\Spyware Deleter\Hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Program Files\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Disc Detector] C:\Program Files\Creative\ShareDLL\CtNotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMS] C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Ad-aware] "D:\Program Files\Ad-aware 6\Ad-aware.exe" +c
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Star Downloader] D:\Program Files\Star Downloader\stardown.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Program Files\Skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [NOMAD Detector] "D:\creative\PlayCenter2\CTNMRun.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = D:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: Download with Star Downloader - D:\Program Files\Star Downloader\sdie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38170.3334953704

Det ser vist lidt bedre ud.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. juli 2004 - 17:37 #12
Husk denne her undervejs/til slut:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
Avatar billede arlet Juniormester
11. juli 2004 - 20:17 #13
Den var smuttet, det må du undskylde.

Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Meget vigtigt:
Hent Sp1 til Windows og IE samt alle kritiske opdateringer her:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
Avatar billede tesd Nybegynder
12. juli 2004 - 09:02 #14
Det vil jeg gøre. :-) Og tak for hjælpen.

Vh Tue alis Tesd
Avatar billede arlet Juniormester
12. juli 2004 - 17:11 #15
Velbekommen.

for at lukke spørgsmålet pænt igen, skal du marker mit navn i boksen til venstre og trykke accepter

Fortsat god dag