Avatar billede koepp Nybegynder
30. juni 2004 - 16:40 Der er 5 kommentarer

Hvorfor sender jeg 500 "pakker" i sekundet?

Hej! Jeg har lige fået oprettet en  adsl forbindelse hos Tele2.

Når jeg kigger under status for LAN-forbindelse.. så kan jeg se at min computer sender ca. 500 pakker i sekundet, og modtager ca. 150 i sekundet.

Nogen der har en forklaring og evt. en løsning på det?

Det er en 512/512 linie

_____

koepp OUT >8]~
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 16:46 #1
Det kan være at den pinger Tele2s servere, for at de skal holde forbindelsen i live. Eller du har måske en virus. Har du haft noget andet bredbånd før? Gjorde den også det der?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 16:47 #2
Lægger lige et svar.
Avatar billede koepp Nybegynder
30. juni 2004 - 17:09 #3
Jeg har haft min computer på en Cyber City linie.. der gjorde den det ikke! Men har dog lige formateret den..

Låner lige naboens bærbar.. så kan jeg se om den kører som den skal!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 18:09 #4
... og generelt gennemført WindowsUpdate ?
Avatar billede koepp Nybegynder
30. juni 2004 - 18:13 #5
Har lavet 2 updates allerede..