Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 12:39 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

ADMIN

hvad har http://www.eksperten.dk/spm/51464 med eksperten at gør.... jeg synts den skal slettes....
og alle andre der også synts det skrive bare 1 i denne spm...
Avatar billede hojben Novice
21. februar 2001 - 12:45 #1
Intet, men rolig nu... han har jo kun været her i lidt over 1 måned...
Avatar billede integra2ren Nybegynder
21. februar 2001 - 12:55 #2
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2001 - 12:58 #3
Det er mindst ligeså relevant som \'fyr lort af\' slap af, den slags er der jo masser af.
Manden har jo heller ikke oplyst om sine holdninger, så det er vel ikke meget anderledes at ericjakobsen i sit andet spøgsmål spørger efter videoer med banaer i pyjamas...
Og ser man B1 og en KKK i siluet, kan man sq nok heller ikke se forskel...
ANYWAY, så er dette jo et åbent forum, med visse regler, og de regler er ikke overtrådt med det spg.
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2001 - 12:59 #4
Og dette var ikke for at drage sammenligning mellem Bananerne og KKK....Misforstå mig rigtigt;)
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. februar 2001 - 13:47 #5
Hvad er problemet?
Han stiller et reelt spørgsmål!
Han har sat det i en forkert kategori, men det er da også det eneste der er galt!
Avatar billede hojben Novice
21. februar 2001 - 13:48 #6
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:28 #7
Ja men nu ligger landet så B1 og B2 ikke er \"mennekser\" men tøjdyr.... men sorte folk er også mennesker i mine øjne og ligså velkommen som de hvide... og KKK er slet ikke noget at grine af på den måde.... fordi så kan de sorte lave en spg hvor i der står \" Hvor mange hvide dræbte 2pac før han selv bliv skydt\"... og der vil i jo gå amok og sige ham der havde lavet den spg var syg i roden....  så tænk før i snakker... vi snakker jo menneske liv og ikke bamser...
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. februar 2001 - 14:31 #8
Vi kan være lige så uenige i KKK\'s meninger som vi vil, men det ændrer ikke ved at han bare spørger om et link til et sted han kan se hvordan man syer en dragt! Skal det også være forbudt at spørge om links til andre organisationer fordi man ikke er enig i deres politik?

Jeg er ikke på nogen måde enig i KKK\'s latterlige meninger, men det her er sgu for plat delphimann!!!
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:36 #9
*GGG* ok jeg tror jeg er gået forkert så.... jeg troede at eksperten.dk var til for at hjælpe folk med der \"IT\" og ikke der tøj .... fordi så laver jeg lig en spg om hvordan men vasker sit gulvtæppe... så kan verdens masteren spille sin tid med at forklare mig det....
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2001 - 14:47 #10
JA men det er sq en helt anden problematik. Jeg vil give dig ret i at eksperten \'burde\' være for IT, men prøv at kigge kategorierne igennem og du finder alt muligt andet, plus at der faktisk er nogle kategorier til fri debat......
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:49 #11
jep men nu ligger KKK også under Design : Generelt
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2001 - 14:56 #12
ja ok, det kan jeg godt se...;)
Men han regner mmåske med atfå et snit mønster eller hva det nu hedder ?;)
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:02 #13
*GGGGG* Ja... men jeg mener at det ikke høre hjemme hos eksperten.dk og skal der for slettes..
og hvis det er fordi de ikke ved hvad se skal gør med de 60 point... ja så kan jeg da godt ta\' dem..*LOL*
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. februar 2001 - 15:26 #14
Han spørger om ET LINK TIL EN INTERNET-SIDE, ikke om der er nogen der kan sy en dragt til ham!

Jeg vil, som sagt tidligere, give ret i at kategorien er forkert, men hvis man skulle smide alle ud som brugte forkerte kategorier ville der sgu ikke være mange brugere tilbage!
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:37 #15
morten... *GG* du slår standarden i at være langsom i optrækket
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. februar 2001 - 15:39 #16
Say what? Det er ikke alle der sidder foran en skærm 24h!
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:46 #17
nop heller ikke mig... jeg har et liv.... og et hoved det virker... og du !?
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. februar 2001 - 15:51 #18
Hvad er dit problem?
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:53 #19
KKK.... og ders fans.... og dit !? nigger ?!
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. februar 2001 - 15:59 #20
Tjek din mail, det her er til grin!
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 16:03 #21
Jeg ved ikke om det er fordi du skal spille smart,
eller om det bare er fordi du er uintelligent at du
kører den omgang lort på Eksperten.dk, men jeg vil
bare gøre dig opmærksom på at vi er nogle mennesker
her i verden der har hjernekapacitet nok til at ikke
at gide indgå i sådan en latterlig gang
mudderkastning.

!??? er det alt hvad du har at sige !?
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2001 - 16:05 #22
delphimann har tydeligvis et problem med at skelne fakta fra holdninger og synspunkter.
Med de briller du har på, må du nærmest ikke kunne åbne en avis uden at føle dig forulempet af deres artikler. Det her er ikke et spørgsmål om racehad, men et spørgsmål om at få en debat igang om emnet. cyfer gør netop dette, han har lavet en opgave i skolen, der sætter spg. ved KKKs ideologi. Og om de hylder KKK eller ej, er jo få så vidt ligemeget her....!

Jeg tror ikke der er mange der med en normal forstand kan acceptere hvad KKK gør, men derfor kan man godt efterforske deres principper og ja også deres beklædning.
Det ville være det samme som at sige at alle der f.eks. læser \'Mein Kamhpf!(eller hvad den nu hedder) tager sympati med Hitler. Måske er det netop det modsatte der er tilfældet, at man forsøger at kortlægge hvad der sker når folk samles om en fællessag, omend den er godartet eller negativ.
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. februar 2001 - 16:06 #23
Fuldstændig enig med kasseper
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 16:09 #24
hmmm
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2001 - 16:25 #25
skal jeg tolke dit hmmm, som positivt tankespind eller som utilfredshed med sagens kerne...?
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 13:54 #26
jo du siger noget... også derfor jeg lukkede spg

jeg havde ikke set det var en opgave
Avatar billede nvhit Nybegynder
22. februar 2001 - 19:42 #27
Ja, han sagde jo flere gange at han ikke er enige med KKK og at det bare var en opgave. Og så er der et par stykker der overdynger ham med pis!?!

Det gør det da ikke sjovere for cyber at være på eksperten. Hvis læreren beder ham lave noget om den tyske hær i WWII så ved han nu at han skal holde sig langt væk fra eksperten, her er ingen hjælp at hente. Hvis jeg var Admin ville jeg hidse mig op på dem, der totalt overreagerede og skræmmer brugerene væk fra eksperten!
Avatar billede morten_b Nybegynder
23. februar 2001 - 22:49 #28
:-)