Avatar billede koepp Nybegynder
29. juni 2004 - 23:38 Der er 5 kommentarer

Kender du dette billede?

I har garenteret set det før eller siden, alle sammen!

Jeg leder efter det billed som mange kører rundt med på deres biler. Det er et billed af en lille knægt (muligvis steen, fra steen og stoffer) - som står med bukserne nede og "pisser" på et bil-mærke.

Ligger du tilfældigvis inde med det billede eller kender du til et sted hvor det ligger (gerne i god kvalitet) - så smid en kommentar - og jeg belønner dig med med 60 point :)!

______

koepp OuT >8]~~
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2004 - 23:43 #1
Er det ikke et manipuleret billede af Manneken Pis ?-)

-- som er en statue, som står, såvidt jeg husker, i Bruxelles !-)
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2004 - 23:45 #2
Avatar billede bb_maze Nybegynder
29. juni 2004 - 23:45 #3
Så vidt jeg ved er det da steen, fra steen og stoffer...

Man kan se dem i dårlig kval. her: http://thansen.dk/products.asp?c=271747134&n=518805426#xy

Hygge
Avatar billede koepp Nybegynder
29. juni 2004 - 23:48 #4
bb maze... nemlig! Det er dem! :D

Så mangler jeg bare 1 af dem i dejlig stor god billedekvalitet :)))
Avatar billede klojs Nybegynder
30. juni 2004 - 00:05 #5
Kan du ikke bare klikke på Info og så "Vis stort foto" ?