Avatar billede dollas Nybegynder
29. juni 2004 - 20:16 Der er 7 kommentarer

windows close eller noget.

Jeg skal bruge noget kode til at der skal køre 3 linier vbs når browser vinduet lukkes. onunload i body virker ikke, da den også bliver aktiveret ved reload.
Avatar billede kinguru Nybegynder
30. juni 2004 - 01:40 #1
Jeg sad engang med samme problem.

Mener jeg løste det ved at jeg benyttede onunload, men hvor jeg havde en event kørende, som opsnappede når man trykkede på taster. Og på den måde lavede jeg bare en lille if sætning, på onunload eventen, sådan den KUN kunne køres hvis ikke der blev registreret et F5 tryk. Men den dur self. ikke på hvis folk højreklikker og trykker reload. =S
Avatar billede dollas Nybegynder
30. juni 2004 - 11:14 #2
Hvad gør man så... Det må da være muligt...
Avatar billede roenving Novice
30. juni 2004 - 17:16 #3
Hvorfor reloader siden ?-)

Hvis reloaden er et resultat af noget, du selv gør, kan du faktisk bruge kingurus idé !-)
Avatar billede dollas Nybegynder
30. juni 2004 - 18:00 #4
Det er ikke noget jeg gør... Det var mere hvis der var en specefik onclosewindow eller noget
Avatar billede roenving Novice
30. juni 2004 - 18:03 #5
-- så er det nok den umulige opgave !-)
Avatar billede kinguru Nybegynder
30. juni 2004 - 22:44 #6
Men man kan på en måde godt undgå et reload. Hvis du kender Jubii chatten, så er det ikke muligt at reloade medmindre man trykker ok på en knap, som man også kan trykke cancel, som så annulerer sit reload. Kan tro det er en MSIE only feature, men den er der så på en eller anden måde. Har desværre aldrig rigtigt gået i dybden med hvordan de har gjort det muligt.
Avatar billede dollas Nybegynder
30. juni 2004 - 22:48 #7
Kender ikke den der jubii chat... Hvordan kan man ellers lave en event på når en bruger forlader sitet?