Avatar billede jahamnej Nybegynder
29. juni 2004 - 11:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

link til position i div

Hej, jeg bruger et scroll script, som (selvfølgelig) ligger i en div. Er det muligt at linke til et bestemt sted i den div???

Sagen er den, at der findes nogle links i div'en, som loader noget andet på siden. Men når siden bliver "reloadet" med nyt info, går den også tilbage til starten i div'en. Den skulle gerne finde frem til det samme sted...
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2004 - 19:09 #1
Kan du bruge anchors ?-)

<a name="hertil">

-- og så skal kaldet afsluttes med #hertil !-)
Avatar billede jahamnej Nybegynder
29. juni 2004 - 22:09 #2
nej, desværre... glemte lige at sige, at linket kommer fra et hotspot (map) og der dur den ikke.

Jeg skal på en eller anden måde, prøve at få den til at hoppe x antal pixels ned i div'en, og jeg er totalt blank.
Avatar billede detverdner Nybegynder
26. juli 2004 - 23:34 #3
Har du ikke et link til et eksempel? Det vil gøre det lidt (bare lidt) nemmere :)
Avatar billede jahamnej Nybegynder
24. november 2004 - 11:17 #4